Uvjeti korištenja/poslovanja na WEB SHOP-u INTER-COM d.o.o. Zenica

U internet trgovini mogu kupovati samo punoljetne osobe.

Izbor artikala

Na vrhu stranice nalazi se meni (PRODAJA/SHOP) sa kategorijama artikala.
Klikom na željenu kategoriju otvorit će se stranica sa artiklima iz odabrane kategorije.
Sa lijeve strane ove stranice nalaze se filteri proizvođača, klikom na proizvođača dobićete željeni rezultat filtracije. Ukoliko ne znate kojoj kategoriji pripada artikal koji Vas interesuje, možete iskoristiti polje za pretragu koje se nalazi u vrhu stranice na sredini.

U polje možete ukucati šifru artikla, naziv artikla, namjenu, naziv kolekcije i sl. Ukoliko ste izlistali grupu artikala koja Vas interesuje, dodatne informacije o konkretnom artiklu možete vidjeti klikom na proizvod. Izborom željene količine artikal možete staviti u korpu klilkom na dugme DODAJ U KORPU.

PRIJAVA/REGISTRACIJA

Kliknite na opciju “Prijava/Registracija” u gornjem desnom dijelu ekrana, upišite svoju e-mail adresu i željenu lozinku u dijelu za registraciju te nakon toga kliknite “Registriraj”. Nakon registracije bit ćete preusmjereni na stranicu “Moj profil”. Dužni ste da ispunite sve podatke za narudžbu kao i adresu za dostavu sa svim podacima.

Sadržaj korpe

Sadržaj vaše korpe možete pogledati u svakom trenutku klikom na sličicu korpe u vrhu sa desne strane.  Artikle možete unostiti u korpu sve dok ne naručite sve što želite. Artikle koje ste unijeli u korpu možete izbaciti pojedinačno klikom na link Izbacite iz korpe.

Kada dovršite odabir željenih proizvoda i odlučite ih kupiti, u donjem dijelu odaberite “Kreni na plaćanje” za izvršenje kupovine. Unesite potrebne podatke i kliknite s desne strane ekrana na ikonu “Naručite”.

Naše proizvode možete naručiti preko interneta 24 sata dnevno. Narudžbe zaprimljene radnim danom (ponedjeljak – petak) bit će obrađene isti ili sljedeći radni dan, a najkasnije u roku od 5 radnih dana (ponedjeljak – petak). Narudžbe zaprimljene subotom, nedjeljom i praznikom bit će obrađene prvi sljedeći radi dan, a najkasnije u roku od 5 radnih dana.

Ako Kupac ima poseban zahtjev u vezi s datumom i adresom dostave, sve detalje treba navesti u narudžbi, u prozoru Napomena. O mogućnosti ispunjenja zahtjeva bit će obaviješten telefonom ili e-mailom.

Plaćanje

Klikom na “Naručite” dolazite na mjesto gdje ćete krenuti u postupak plaćanja.

Platiti je moguće gotovinom prilikom preuzimanja (pouzeće) i direktnom bankovnom transakcijom (internet bankarstvo ili virman).

Nakon upisa podataka i odabrane vrste plaćanja,  kliknete “NARUČI”, vidjet ćete podatke o svojoj narudžbi. Nakon toga dobit ćete potvrdu o narudžbi na svoju e-mail adresu ili ćemo Vas kontaktirati telefonom. Ako narudžbu iz nekog razloga nije moguće realizirati u najkraćem mogućem roku., naš tim će Vam odmah kontaktirati.

NAČINI PLAĆANJA

1. Plaćanje kreditnim karticama

Plaćanje kreditnim karticama u ovom trenutnku je samo moguće u našoj Maloprodaji

2. Direktna bankovna transakcija 

Plaćanje je moguće izvršiti putem internet bankarstva ili općom uplatnicom u bilo kojoj banci ili pošti u Bosni i Hercegovini . Kad u procesu kupovine Kupac odabere plaćanje direktnom bankovnom transakcijom na e-mail će biti poslani svi podaci za izvršenje uplate. Plaćanje je moguće izvršiti isključivo uplatom sa domaćeg računa, a ponuda vrijedi 3 dana od trenutka narudžbe. Po prijemu uplate, naručenu robu šaljemo na željenu adresu unutar 7 radnih dana.

3. Pouzeće – plaćanje prilikom preuzimanja

Cijene proizvoda 

Cijene proizvoda na stranicama internet trgovine INTER-COM d.o.o. Zenica izražene su u Konvertibilnim markama (BAM). One ne uključuju troškove dostave.

Dostava

Dostavu vršimo u samo u Bosni i Hercegovini 

Cijena dostave u BIH iznosi 11,70 KM, a za narudžbe iznad 300,00 KM dostava je besplatna.  

Uobičajeni rok isporuke pošiljki je od 5 do 8 radnih dana.

Dostava se obavlja prema Uslovima korištenja. Ako se proizvod koji je upućen Kupcu, odnosno Primatelju, vrati firmi INTER-COM d.o.o. Zenica, jer dostavna služba nije uspjela izvršiti dostavu, Kupac će o tome biti obaviješten e-poštom ili telefonom te će mu biti ponuđena mogućnost ponovne dostave na ugovorenu adresu.

Ako Kupac u roku od 3 dana ne odgovori na e-mail, odabrani proizvod bit će dostavnom službom ponovno upućen na ugovorenu adresu. Kada INTER-COM d.o.o. Zenica putem dostavne službe isporuči proizvod Kupcu odnosno Primatelju, Kupac odnosno Primatelj dužan je preuzeti proizvod potpisom na dostavnici, čime potvrđuje da je proizvod uredno isporučen. INTER-COM d.o.o. Zenica ne odgovara Kupcu, odnosno Primatelju za manje ogrebotine na proizvodima koje su nastale kao posljedica dostave robe putem dostavne službe ako ogrebotine ili manji nedostaci ne utiču na osnovna svojstva i upotrebljivost proizvoda.

Ako naručeni proizvod nije raspoloživ na skladištu,  o tome ćemo obavijestiti Kupca.

Reklamacije i prigovori

Naručeni proizvodi pakovani su na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu/dostavi ne oštete.

Kupac je dužan prilikom preuzimanja pregledati zapakovanu pošiljku. Ako pošiljka ima vidljivih oštećenja/nedostataka, preporučujemo da Kupac odbije primiti iste jer postoji mogućnost da je proizvod unutar takvog pakovanja oštećen. Odbijanjem pošiljke, dostavna služba će ispuniti Zapisnik o oštećenju i pošiljku vratiti firmi INTER-COM d.o.o. Zenica uz napomenu da pošiljka sadrži nedostatak.

Reklamacije u vezi nedostatka proizvoda te svi ostali prigovori mogu se izjaviti u pisanoj formi putem elektroničke ili obične pošte:

• na e-mail adresu: shop@inter-com.ba,
• na adresu: INTER-COM d.o.o. Zenica, Vranudčka 71b, 72000 Zenica, BiH